W ramach kierunku ZARZĄDZANIE (studia pierwszego stopnia) jest do wyboru 5 ścieżek kształcenia:
- Zarządzanie biznesem
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie finansami i rachunkowość
- Marketing i zarządzanie sprzedażą
- Zarządzanie w hotelarstwie i gastronomii
Czego nauczysz się na studiach?
Nauki o zarządzaniu: o funkcjonowaniu biznesu w systemie gospodarki rynkowej, o jej instytucjonalnych, prawnych i społecznych uwarunkowaniach z uwzględnieniem działalności instytucji sektora gospodarki, jak i sektora publicznego;
- Przygotujesz się do prowadzenia własnej przedsiębiorczości, współzarządzania firmami rodzinnymi oraz pracy w zespołach menadżerów w strukturach zarządzania małych i średnich przedsiębiorstw, do zarządzania zasobami ludzkimi w wymiarze ekonomiczno-społecznym.
- zdobędziesz umiejętności naukowej analizy zjawisk i interpretacji faktów oraz wyników badań i ekspertyz związanych z funkcjonowaniem i zarządzaniem instytucjami sektora gospodarki,
- poznasz najnowsze światowe i europejskie trendy na temat zarządzania nowoczesną organizacją sprzedażową, biurem obsługi klienta bądź zespołem sprzedawców.
Charakterystyka ścieżki kształcenia
Cel kształcenia:
uzyskanie przez studentów pogłębionej i zgodnej z najnowszymi światowymi i europejskimi trendami wiedzy na temat zarządzania nowoczesną organizacją sprzedażową, biurem obsługi klienta bądź zespołem sprzedawców. Ponadto studenci zyskają sposobność poznania najnowszych trendów występujących w zakresie zarządzania personelem sprzedażowym, w szczególności w obszarze motywowania sprzedawców firmy, zwiększania ich produktywności oraz zapobiegania wypaleniu zawodowemu i fluktuacji.
Możliwości zatrudnienia:
Praca m.in. jako regionalny kierownik sprzedaży, kierownik działu handlowego, specjalista ds. współpracy z sieciami handlowymi, kierownik biura obsługi klientów czy specjalista ds. marketingu.
Merytoryczny zakres kształcenia specjalistycznego:
- Planowanie i zarządzanie marketingowe,
- Strategie marketingowe przedsiębiorstw,
- Zarządzanie sprzedażą,
- Public relations przedsiębiorstwa,
- Merchandising,
- Trening menadżera marketingu,
- Organizacja przedsiębiorstw handlowych,
- Marketing handlu i usług,
- Techniki sprzedaży