W jaki sposób dowiem się o wynikach rekrutacji?
ON-LINE!
Wyniki możesz sprawdzić, logując się na swoje konto w e-rekrutacji. W zakładce Dane kandydata po prawej stronie zobaczysz pole Status - tam odczytasz swój status przyjęcia:
- "w toku postępowania" - taki status będziesz miał od razu po zalogowaniu się na e-rekrutacji;
- "dokumenty" - oznacza, że komplet dokumentów został przez Ciebie złożony w Punkcie Rekrutacyjnym;
- "dokumenty niekompletne" - oznacza braki w dokumentach rekrutacyjnych;
- "przyjęty" lub "nieprzyjęty" - to określa Twój status przyjęcia;
- "rezygnacja" - gdy zrezygnujesz z podjęcia studiów;
- "przedłużona rekrutacja" - gdy rekrutacja na Twój kierunek została przedłużona i wyniki przeniesione na inny termin;
Poczekaj na status o przyjęciu: "Zostałeś przyjęty na studia i wpisany na listę studentów. Gratulujemy!!!".
Przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów.
Wpis na listę studentów polegał będzie na nadaniu przez Komisję Rekrutacyjną w systemie e-rekrutacji statusu „wpisany na listę studentów” na koncie kandydata. Komisja rekrutacyjna dokona wpisu na listę studentów pod warunkiem, że kandydat w terminie określonym w harmonogramie rekrutacji dostarczy komplet niezbędnych dokumentów.
UWAGA!!!
Aby dopełnić proces przyjęcia na studia podpisz w październiku ślubowanie w Biurze ds. Obsługi Studenta i Doktoranta (ul. Kozietulskiego 6-7, 76-200 Słupsk).
Osoba przyjęta na studia rozpoczyna studia i nabywa prawa studenta z chwilą złożenia ślubowania.
Każdy kandydat wobec którego przeprowadzono postępowanie kwalifikacyjne i który nie został wpisany na listę studentów otrzymuje decyzję komisji rekrutacyjnej o odmowie przyjęcia na I rok studiów.
Po dniu 30 września sprawy studenta załatwisz
w Biurze ds. Obsługi Studenta i Doktoranta