Filologia rosyjska, ścieżka: Media i reklama*

“Z językami wszędzie jesteś w domu”.
Edward De Waal

 

* Rekrutacja zostanie uruchomiona po uzyskaniu zgody Senatu UP w Słupsku

W ramach kierunku FILOLOGIA ROSYJSKA są do wyboru 2 ścieżki kształcenia:

  • media i reklama
  • literatura, kino, teatr, film w krytyce artystycznej

Studia dedykowane są absolwentom studiów pierwszego stopnia w zakresie Filologii rosyjskiej.

1. Dla kogo studia na ścieżce „Media i reklama”?
Ścieżka  powstała z myślą o osobach kreatywnych w sferze wypowiedzi artystycznej oraz przekazów o charakterze informacyjnym, reklamowym, społecznym itp., zainteresowanych promocją i reklamą firmy, produktu, dóbr, usług. Kandydat na studia powinien cechować się umiejętnością komunikacji interpersonalnej i pracy w zespole, logicznego myślenia, zdolnością rozwiązywania dylematów, znajomością realiów rosyjskiego obszaru językowego. Studia oferują wiele możliwości indywidualnego rozwoju i  ścieżek kariery.
2. Czego nauczysz się na studiach? 
•    nauczysz się samodzielnie interpretować współczesne zjawiska kulturowe, społeczne i problemy cywilizacyjne;
•    nauczysz się posługiwać  specjalistycznym językiem rosyjskim w zakresie różnych form reklamy medialnej; 
•    nauczysz się kreatywności w zakresie sztuki mediów, obcojęzycznych zdolności tekstotwórczych (hasła/slogany reklamowe) i komparatystyki przekładowej.
3. Perspektywy pracy: 
Absolwent odznacza się profesjonalnym przygotowaniem w zakresie  copywritingu, funkcjonowania rynku mediów, technik promocji, w szczególności w środowisku rosyjskojęzycznym. Absolwenci ścieżki mogą znaleźć zatrudnienie w studiach reklamy, agencjach PR, w działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw, w środkach masowego przekazu, multimediach.
 

Powrót do listy kierunków

Akcje

Uniwersytet Pomorski Punkt rekrutacyjny

Adres

ul. Bohaterów Westerplatte 64,
76-200 Słupsk,
I piętro s.202
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej