Turystyka i rekreacja, ścieżka: Multimedia w turystyce

W ramach kierunku TURYSTYKA I REKREACJA, na wybranej po 2 semestrze ścieżce kształcenia Multimedia w turystyce student zapoznaje się z funkcjonowaniem e-Turystyki, social mediów, e-biznesem turystycznym, czy e-marketingiem. Uzyskuje wiedzę na temat specyfiki prezentowania imprez turystycznych w multimediach, skuteczności informacji turystycznej, czy reklamy prezentowanej w multimediach. Zapoznaje się z narzędziami i instrumentami badania e-rynku turystycznego i realizacji obrazu. Uzyskuje kompetencje w zakresie tworzenia i pozycjonowania stron internetowych,  grafiki komputerowej, storytellingu oraz planowania kampanii reklamowej w multimediach.

Absolwent ścieżki Multimedia w turystyce zdobywa wiedzę, umiejętności i kompetencje przygotowujące do kreowania i wykorzystania nowoczesnych narzędzi, które pozwalają przenieść biznes turystyczny do Internetu. Absolwent tej ścieżki kształcenia będzie specjalistą w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych do promowania produktów turystycznych, planowania kampanii promocyjnych w Internecie, tworzenia i zarządzania e-biznesem turystycznym. Absolwent zdobywa szeroki zakres umiejętności praktycznych do wykorzystania w e-biznesie turystycznym. Dobór przedmiotów pozwala na profesjonalne zarządzanie procesami tworzenia witryn internetowych, portali, materiałów promocyjnych w social mediach do celów funkcjonowania branży turystycznej.

Absolwent ścieżki kształcenia Multimedia w turystyce posiada przygotowanie do pracy:

  • w biurach podróży,
  • hotelach
  • ośrodkach wypoczynkowych,
  • uzdrowiskach,
  • innych przedsiębiorstwach i instytucjach zajmujących się turystyką i promocją turystyki.

W szczególności jest przygotowany do pracy w charakterze specjalisty od mediów społecznościowych w turystyce (social media manager), osoby zarządzającej kampaniami turystycznymi z blogerami/vlogerami itd. (inluencer marketin manager), specjalisty odpowiedzialnego za promocję oferty turystycznej w Internecie (product manager), za komunikację i opracowywanie materiałów promocyjnych budujących emocje u odbiorców (m.in. dzięki znajomości storytellingu), specjalisty do tworzenia i dystrybucji treści związanej z turystyką w internecie oraz tradycyjnych środkach przekazu (copywriter).

Powrót do listy kierunków

Akcje

Uniwersytet Pomorski Punkt rekrutacyjny

Adres

ul. Bohaterów Westerplatte 64,
76-200 Słupsk,
I piętro s.202
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Czytaj więcej